...jest pusty
Sukienka D307 różowa S/M/L
Szybki podgląd
57,23 zł
Sukienka D307 czerwona S/M/L
Szybki podgląd
57,23 zł
LELO - Billy DEMONSTRACYJNY
Szybki podgląd
Bodystocking N107 czarne XL/XXL
Szybki podgląd
76,02 zł
Sukienka D307 biała S/M/L
Szybki podgląd
57,23 zł
Garter stockings S208 czarne S/M/L
Szybki podgląd
40,25 zł
Garter stockings S307 czarne S/M/L
Szybki podgląd
43,82 zł
Sukienka D202 czarna S/M
Szybki podgląd
48,29 zł
Bodystocking F212 czarny S/M/L
Szybki podgląd
52,77 zł
Garter stockings S307 czarne XL/XXL
Szybki podgląd
43,82 zł
Strona głównaFilmy erotyczne^Marc Dorcel DVDDVD Marc Dorcel - Mademoiselle de Paris

DVD Marc Dorcel - Mademoiselle de Paris

61,71 zł
Kod: 2903800
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (5 szt.)
Waga:0.80 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Historia Paryża uwodzi swoimi frywolnymi historiami. Przede wszystkim jednak w tym romantycznym mieście uwodzą Paryżanki, przechadzające się po mokrym bruku w swoich zwiewnych sukienkach, wysokich obcasach, kuszących pończochach i zmysłowej bieliźnie. W „Mademoiselle de Paris”, dorcelowskiej superprodukcji, spotykają się obecnie najbardziej oszałamiające gwiazdy na scenie erotycznej. Seks jest świetny dopóty, dopóki jest go dużo i tylko wtedy, gdy pokonuje kolejne granice przyzwoitości. „Mademoiselle de Paris” nie jest dziełem jednego człowieka - aż 900 osób pracowało ze studiem Marca Dorcela nad tym pierwszym filmem dla dorosłych, w całości stworzonym przez użytkowników Internetu. Film ten jest owocem kolektywnych perwersji i fantazji. Ogromny budżet pozwolił stworzyć tę niezwykle estetyczną i ekscytującą superprodukcję.

 

Reżyseria Hervé Bodilis
Produkcja Marc Dorcel
Rok 2010
Napisy brak
Languages holenderski, angielski, francuski, niemiecki, włoski, polski, portugalski, hiszpański
Obsada Anna Polina, Anna Polina, Claire Castel, Jade Laroche, Jessica Fiorentino, Nina Roberts, Nina Roberts
Długość (min.) 110
System PAL / NTSC

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.